WENCESLAO FERNÁNDEZ FLÓREZ

November 7, 2019

Posts

La película El malvado Carabel (Fernando Fernán-Gómez, 1955), incluida en el ciclo 'Los dos exilios' de Filmoteca Española

April 18, 2019

Actividades culturais FWFF

January 21, 2016

As actividades culturais da Fundación Wenceslao Fernández Flórez (FWFF) teñen lugar todos os sábados e domingos do ano. Contan cunha variedade que alterna música, conferencias, lecturas, teatro, exposicións… para todos os gustos e idades. Hai seccións adicadas aos nenos (Caixa dos Contos Favoritos), tertulias (Té con Historias), clubes de lectura (Lendo con WFF e os seus contemporáneos) ou espazos para labores coma croquet.

Se estás interesado na participación das actividades culturáis non dubídes en contactar e disfrutar do teu tempo de lecer nun paraxe único, cheo de maxia e legado cultural.​​

FUNDACIÓN

• Twitter Round
  • b-facebook