WENCESLAO FERNÁNDEZ FLÓREZ

November 23, 2019

November 7, 2019

Posts

La película El malvado Carabel (Fernando Fernán-Gómez, 1955), incluida en el ciclo 'Los dos exilios' de Filmoteca Española

April 18, 2019

Chega o outono ao Bosque Animado

October 6, 2018

Sábado 6. Sesión de contacontos para toda a familia: "Así como cho conto...". Será ás 19.00 h. (Ollo ó piollo, que nos adiantamos unha semana contra o que é habitual).

Domingo 7. Tarde de croquet a partir das 18.00 h, se non chove (aínda que para facía falta que chovese porque con este tempo seco o campo está un tanto "rebotante" e aqueloutrado).

Sábado 20. Reiniciaremos as tertulias filosóficas e sacaremos os pensamentos máis  profundos acumulados durante o verán. A cita é con Javier F. Rouco ás 19.00 h.

Domingo 21. Teremos unha sesión do club de lectura dedicado á figura do escritor mindoniense Alvaro Cunqueiro. A obra que comentaremos será Os outros feirantes, aínda que, seguindo o camiño marcado por Calvino e Borges, daremos un paseo pola Vida e fugas de Fanto Fantini della Gherardesca.Será ás 18.00 h.

FUNDACIÓN

• Twitter Round
  • b-facebook
  • Blogger negro redondo